Tisdag 5/4



         Nu har husbilen varit på service hos Fiat och det gick
         bra, sedan var den inlämnad till Nerikes Camp för
         fuktkontroll, som också den var bra och där bytte
         de även ut ett snöre till takfönsterpersiennen som
         gick sönder i somras........så igår när Goe Gubben
         kom hem med den var det dags att lägga tillbaka
         alla saker som vi brukar plocka ut när den ska in
         på vinterförvaring......ja jag gjorde ingenting för jag
         låg i sängen med feber som kommer på kvällen.....
         men Goe han bädda och han diska alla glas, tallrikar
         grytor och pytsar innan han packade ut allt i husbilen,
         jag gick ut en sväng och tittade men jag blev  trött
         när jag såg honom så jag gick in och la mig igen........
         Han vill att allt ska vara klart och färdigt till helgen då
         han vill dra iväg.....vi får väl se hur det blir med det....

         Jag har ringt arbetsledaten och sagt att jag inte kommer
         till jobbet denna vecka för denna förkylning verkar inte
         ge med sig.......har jag inte blivit bättre till fredag måste
         jag ringa VC så jag får PC......I går var både Daniel och
         Erik ute med Ludde på dagen men i dag har jag ingen som
         kan hjälpa mig så det får nog bli en kort bio-runda med 
         honom vid middagstid.......nu blir det hett vanilj-te och
         sängen igen..........................A..................................

Kommentarer
Postat av: Anonym

Jäklar vad fin bilen var inomhus....

Där sover du gott vännen.

Krya på dig och kram kram



Madde

2011-04-06 @ 12:15:39
Postat av: ANITA

Hej Madde...ja här sover jag som en stock...det är trångt men härligt.....tack för att du ringde mig i dag och vi fick blarra 1 tim...kram...

2011-04-06 @ 14:27:17
URL: http://lekebergsbo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0