Tisdag 12/4



          Efter en promenad med Ludde kan jag konstatera att
          alla vilda vårblommor blommar på samma gång, det
          lyser både gult av tussilago, blått av blåsippor och vitt
          av vitsippor........men fint är det och skönt att det är
          vår.........Jag har nu jobbat en natt efter min semester
          och förkylningen och det känns bra, ska nu jobba ännu
          en natt för att sedan gå på långledighet.......i natt ska
          jag lägga mitt schema och det ska läggas till den 18/9
          och då är ju sommaren slut....det känns lite  ångest
          framkallande att tänka så långt fram.......hela sommaren
          ligger ju framför oss.....I morgon är det dags för ett
          besök hos tandläkaren igen, det är tätt mellan gångerna
          om man som jag går 1 gång i halvåret........men förra
          gången hade jag ju inga hål....hoppas att det går lika
          bra i morgon.............A............................................

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0