Promenad



         Ja då var det fredag och jag har gått runt Ökna med
         Noel, hans mormor Ann-sophie och Ludde...oj vad stor
         och go han blivit...glömde naturligtvis att ta ett kort på
         honom.....det här är ett gammalt som jag lånat från
         Malin.......I kväll var Fredric och Erik hemma och vi
         skvallrade lite ....alltid lika trevligt.......Det har ju stått
         i tidningarna att om man betalade personer 350000 kr
         för att donera en njure, så skulle det inte finnas någon
         kö för att få en ny njure för de som behöver det........
         och min son Fredric behöver just nu en ny njure...men
         i Sverige har vi inte det systemet ännu tyvärr.............
         men i Norge finns det ingen kö.......Nu blir det snart
         sängen för i morgon blir det en tur med husbilen.....A...

Kommentarer
Postat av: Madde Q

Jag såg er på er promenix....vid kyrkan;)



Kram

2011-04-20 @ 10:51:23
Postat av: ANITA

Ja Malin och Lennart var på begravning...och just när vi går där så började kyrklockorna ringa så både Noel och Ludde fick väldigt stora ögon....

Kram........

2011-04-22 @ 11:41:17
URL: http://lekebergsbo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0