Pojkarna



       Ja nu har vi haft besök av två av pojkarna...nämligen den
       äldsta Fredric och den yngsta Erik......och de är nog de som
       är mest lika varandra utav barnen....fast de bara är halv-
       syskon.......Daniel är nog lik sin och Fredric's pappa Peter
       och Magnus är nog lik sin pappa Lars....ja och de andra två
       är nog rätt lika sin mor tror jag......det här får jag kanske mot-
       hugg för men jag tror nog att det är så faktiskt.......A................

Kommentarer
Postat av: Fredric

Nepp inget mothugg men heller ingen kommentar hahaha

2011-04-18 @ 23:24:31
Postat av: ANITA

Bra det tar jag som ett godkännande.....

2011-04-19 @ 06:49:36
URL: http://lekebergsbo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0