Påskliljor och Penseer



         Goe Gubben lockade med mig och Ludde på en hus-
         bils tur i går vid middagstiden.....han skulle åka till
         biltema och handla, så jag földe med och hoppade
         in på Plantagen för att köpa några påskliljor i kruka
         och en förpackning med 6 gula penseer...................



         Gula blommor tycker jag är så fint på våren.........
         får se när jag orkar att planter dom, kanske till
         helgen............



         Daniel kom hit och har varit ute en sväng med
         Ludde för jag har fortfarande feber men förkylningen
         har nu förflyttat sig nedåt i kroppen för nu har jag
         börjat hosta........får försöka ta det lugnt nu så kanske
         jag blir människa igen till helgen........A.............................

Kommentarer
Postat av: Madde

Ja du vännen....visst är gula blommor vackra.

Nu är det påsktider och då SKA blommorna vara gula....så är det bara.

Hoppas du mår bättre...det var en trälig förkylning det där.Krya på dig....så ses vi snart.



Kram Madde

2011-04-04 @ 23:05:15
Postat av: ANITA

Hej Madde....jag skulle kunna ha gula blommor året om....men det finns ju inte så mycket gula sommar blommor att sätta i krukor och fönsterlådor....nej denna förkylning verkar inte bli ett dugg bättre så jag blir hemma från jobbet hela veckan.....Kram...

2011-04-05 @ 09:52:24
URL: http://lekebergsbo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0