Onsdag 27/4



        Det var väldigt vad veckorna går fort, redan
        onsdag, och jag ska göra två jobbarnätter,
        och sedan är det helg igen...................

        Jag har planterat lite gula penseer på  framsidan,
        jag vill helst ha hel gula men ser nu att det har
        smygit in en hybrid bland dom......................



       Jag fick med en med svart i mitten..............................

       Nu ska jag sätta igång och laga en renskavsgryta sedan
       kommer goe Gubben hem lite tidigare och då drar vi en
       sväng till IKEA för att köpa stolsöverdrag......sedan blir
       det jobbet med snälla Tarja i två nätter...kul.........A.....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0