Lördag 2/4



          Oj vad Ludde mår bra när han får sitta bunden ute
          på gården.....Vi skulle ha tagit en tur i husbilen
          om jag inte blivit sjuk, men nu har jag varit uppe och
          ätit frukost och varit i upprätt ställning ca 1 timma, nu
          var det meningen att jag skulle ta en dusch för jag har
          feber och solbrännan kliar så förbaskat, men det blir
          att lägga sig en stund först......oj vad jag förstår alla
          gamla människor som "bara" inte orkar när vi hurtiga
          vårdpersonal ska hjälpa dom.......



         Två favoriter i mitt liv.................    
         Nej nu vänder jag på täcket och kryper ner igen

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0