Karlsborg......

..................Ja då är Påskhelgen över och den
                  slutade med att vi gratulerade Therese
                  som fyller år i dag...............Grattis igen



               Här sitter jag utanför husbilen och tittar
               på vattnet.......vi är i Karlsborg och vi
               åkte hemifrån på Påskdagen klockan 0730
               när jag kom hem från jobbet efter att ha
               jobbat Långfredagen och påskafton natten



           Lars, Ann-sophie och Lasse ska få ihop lite mat
           till kvällen.................



          Gode Gud se nu till att mitt kött blir helt genomstekt....



        Här nere vid vattnet satt vi och åt kräftor och
        tittade på solnedgången......................



                Efter en långpromenad blev det lite fika
                på en bänk tillsammans med finkar och
                gäss (tror jag det var).....................



            På väg till campingen och husbilarna för att
            intaga Bullens Pilsnerkorv innan vi åker hem.....



          Anna, Magnus, Johan Lars och Therese............



            Johan och Erik har varit i Teen och fiskat
            och Johan fick upp denna bamsegädda på
            8,7 kilo........................Bra gjort..............



          Vem har störst käft......ja det är en tolkningfråga......

          Ja det var lite från min Påskhelg.........A.......................

Kommentarer
Postat av: Anonym

Vilken fin gädda.....



Kram Madde

2011-05-02 @ 07:06:34
Postat av: ANITA

Ja jäklar vad stor den var, där den låg på båtbotten...kram....

2011-05-04 @ 09:49:52
URL: http://lekebergsbo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0