1:a husbilsturen



                 Vi är ute på vår första husbilstur och den
                 gick till Askersund.....vi står nere vid hamnen
                 och här står det 6 husbilar och vi har talat med
                 två av dom och de är från Linköping och ska
                 vara kvar här i natt så vi blir inte själva här...

                 Solen skiner och det blir varmt när man sitter
                 i lä.....för det blåser fortfarande....jag trodde att
                 blåsten skulle ge sig.....men inte......vi har varit
                 och handlat, Goe Gubben ska grilla sig entrecote
                 men det får nog bli inne i ugnen för annars blåser
                 nog kolen bort....och jag ska göra mig en Janssons
                 frestelse i båtugnen......nu kom 7:e husbilen och
                 parkerade jämte oss......nu har jag precis talat med
                 Daniel och han påminnde om att nu börjar snart
                 hokeyn på tv:n......så det får bli vårt lördags nöje..A....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0