Tisdag 7/9

             Ännu en dag har gått, och jag har
             plockat ihop mera skräp som ska
             ner till tippen......Wilma kom på
             eftermiddagen så det har gått i
             100 knyck.......Jag hade stekt
             fläsk och löksås till middag och
             då råkade vi ta den sista lingon-
             sylten, så det var bara att koka
             ny för i morgon blir det isterband,
             jäklar vad gott det ska bli..........

             Wilma ville baka chokladbollar så
             det fick hon göra, sedan ut på en
             gammal sparkcykel och körde kors
             och tvärs i samhället, själv bakade
             jag en äppelkaka för i morgon kom-
             mer Madde på fika......................

            











       
            Ha en bra kväll.......................A...........

            PS Jag har nu legat i skumbubbelbadet  i en
            timma, så nu är jag som en ny människa, DS            

 
 

Kommentarer
Postat av: Madde

Mmmmm vad gott ska jag få äppelkaka till kaffet.

Det ÄLSKAR jag.

Kommer snart.

Kram

2010-09-08 @ 08:51:14
URL: http://qwarforth.blogg.se/
Postat av: ANITA

Hej Madde......Kaffet och äppelkakan väntar...Kram

2010-09-08 @ 10:37:42
URL: http://lekebergsbo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0