Söndag kväll

                  Hej på er..........

       Fy sjutton vad ni är dåliga på att blogga,
       är det bara för det är höst, har deppen
       slagit till, för inte kan jag tänka mig att ni
       har fått tunghäfta, jag får hoppas att det
       bara är en tillfällig svacka, annars tycker
       jag det blir tråkigt....då får det nog vara
       för mig också........då låser jag nog bloggen
       fast jag fortsätter att skriva för mig själv...
       jag har inget behov att så många som
       möjligt läser min blogg....nej detta gör jag
       för jag själv vill och tycker det är skoj...

       Annars har dagen gått i målningens tecken
       Goe Gubben har gjort en liten målarverk- 
       stad ute i garaget och där står han och
       sprutmålar, just nu är det säng och skåp
       till Daniel som får bli vita, han ska ju snart
       flytta in i nya kastanjen och då behöver det
       bli lite uppsnyggat.....mina gamla korghyllor
       har också fått lite ny färg på sig och samtidigt
       så finns det andra saker som behöver lite färg
       på sig, och det är bra för nu ska luckorna i
       köket bli vita igen......så han behöver öva lite
       den goe........Nej nu piper det från spisen i
       köket, jag har nämligen bakat ett korgbröd
       som nu är färdigt....och det ska avnjutas med
       bregott med havssalt, stureost, paprika och en
       kall alkoholfri pilsner.......gott....gott........


    Ja det var det hele......ha en bra kväll
    och natt ni som jobbar och sliter......A...


Kommentarer
Postat av: Madde

Hej på dig vännen!

Ja sätt lösen på din blogg du med.Det är så himla skönt.

Vad gott med nybakat bröd....för att inte tala om bregott med havssalt(det är ju rena knarket)

Kram Madde

2010-09-13 @ 06:17:08
URL: http://qwarforth.blogg.se/
Postat av: ANITA

Hej Madde.......visst är det gott med havssalt i bregott, man behöver egentligen inget pålägg bara bregott.....och hur gott som helst på skorpor.....

mums......Kram Anita.....

2010-09-13 @ 13:17:36
URL: http://lekebergsbo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0