Pengar



                Sådana här lådor har Goe haft i garaget
                med skruvar och muttrar i, men jag fick
                ta in den som såg snyggast ut, han har
                flera fina med glas i, som jag ska ta in
                och snygga till när jag får tid.............



              Jag kanske skulle kunna ha den här
              och lägga lite pengar i, för jag fick
              brev från försäkringskassan att
              arbetsgivaren inte hade sjukanmält
              mig, och nu ringde lönekontoret och
              sa att de trodde jag skulle vara sjuk-
              skriven månaden ut så därför  får jag
              ingen lön..........ja kontentan av det här
              blir att pengarna från försäkringskassan
              blir försenade och pengarna som jag skulle
              få från jobbet kommer inte heller............

              Vilken jävla soppa........det är inte roligt att
              vara svensk längre.......för det finns ingen
              som tar ansvar för något längre......vem
              vet, jag kanske skiter i att gå och jobba till
              helgen, för jag hade inte tittat på schemat
              att jag skulle jobba......men vem blir lidande
              på det .......ja inte blir det arbetsgivaren utan
              det blir brukarna........Jag har väl någon
              krona som jag kan lägga i lådan.....eller
              50 öring som snart är ogiltlig........Håhå-
              jaja......jag förståt att folk blir upprörda...
              på krångliga system...........A..................

Kommentarer
Postat av: Madde

Nej men dra mig baklänges.....

Fy fan vad dåligt!

"Kan jag skylla på moderaterna nu?" he he he he

Nej man kan inte skylla allt på dom va?

Kram Madde

2010-09-24 @ 06:16:06
URL: http://qwarforth.blogg.se/
Postat av: Madde

Förresten lådan var ju urmysig...jättefin.

Kram Madde

2010-09-24 @ 06:17:48
URL: http://qwarforth.blogg.se/
Postat av: ANITA

Nej jag vet inte om man kan skylla allt på moderaterna......men ibland vet inte högerhanden vad vänsterhanden sysslar med...och kan man inte hålla ordning på det då kris.....Kram.....

2010-09-24 @ 07:51:25
URL: http://lekebergsbo.blogg.se/
Postat av: ANITA

Ja, bara lådan blir avskrubbad blir den nog bra till mina trådrullar och knappar tror jag...kram..

2010-09-24 @ 07:53:16
URL: http://lekebergsbo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0