Måndag 19/9



            Denna helg har jag haft mycket på gång,
            för en gång skull blir mitt kök riktigt höst-
            städat..........Efterhand som den Goe plockar
            ner skåpsluckorna i köket, så är jag där och
            plockar ut allt och gör en riktig städning......
            Jag ser så fram emot när de nya vita skåps-
            luckorna kommer på plats, sedan ska det ju
            tapetseras också......jag ska sy nytt överdrag
            till kökssoffan och stolarna men det får vänta
            tills vi har tapetserat så jag fär se vilken färg
            som passar bäst, nu är det mycket vitt så då
            måste det bli någon färg som lyser upp lite...

            Annars känns det som "dagen efter" i dag fast
            jag har inte konsumerat några starka drycker,
            men nu är ju valet över och det gick
            som det gick, nu är det bara att gilla läget
            och göra det bästa av det......det ska bli skönt
            att slippa allt valsnack som varit på varje tv-
            kanal en lång tid nu........

            Ha en bra Måndag...........................A...........

Kommentarer
Postat av: Madde

Skönt att få så där riktigt rent i skåpen.

Kram Madde

2010-09-21 @ 06:52:42
URL: http://qwarforth.blogg.se/
Postat av: ANITA

Jo du.......det åkte burkar med årtal på som inte var från förra året kan jag säga.....Kram Anita....

2010-09-21 @ 08:34:04
URL: http://lekebergsbo.blogg.se/
Postat av: Madde

Ha ha ha precis som hos dom flesta då;)

2010-09-21 @ 08:49:21
URL: http://qwarforth.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0