Ludde



                Ludde är fastande för han ska till
                djurdoktorn och bli kastrerad, där-
                för sitter han och tittar så bedjande
                på mig när jag äter frukost, han får
                ju alltid ett par ost bitar, men inte i
                dag , och jag känner mig så elak...
                usch vad svårt det är att inte ge
                honom något.....dessa bedjande
                ögon förföljer mig....................
                
                Jag har försökt att ringa till tre
                personer som alla börjar på M
                denna förmiddag men det är ingen
                som svarar.....måndag förmiddag
                då trodde jag alla var hemma och
                plockade efter helgen, men  oj
                vad fel jag hade......................

                Ha det gott.............A................

Kommentarer
Postat av: Madde

Du kunde ju ha messat mig.Jag var nere hos mamma och fick en kaffe och frukost.Messa mig nästa gång.....så kommer jag farandes eller ringer upp.

Kram Madde

2010-09-21 @ 06:50:44
URL: http://qwarforth.blogg.se/
Postat av: Anonym

Haha....ja jag ska messa dig nästa gång....jag var bara lite skvallersugen, och det är vi ju bra på du och jag.....haha.......kram Anita....

2010-09-21 @ 08:32:09
Postat av: Madde

Ja det är vi;)

Kram kram

2010-09-21 @ 08:48:35
URL: http://qwarforth.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0