Loppistur

              Madde och jag har varit på loppis-
              tur i dag, och det var skitroligt...
              Vi fick med oss mycket fint hem
              och jag tror att vi rätt nöjda både
              Madde och jag......Just nu har jag
              hällt upp salta jordnötter i lilla pippin
              som gapar så stort....5 kronor kostade
              den och det var ju inget att pruta på....







             Nu måste jag röra i Gulaschsoppan..........A........












         








 

Kommentarer
Postat av: Madde

Fy fasen vad nöjda vi ÄR!

Jag är så glad så....fick ju massor för 150 spänn.

Du gjorde ju ett riktigt fynd du;)

Vad fint det blev...med lite jordnötter i pippin.

Kram Madde

2010-09-18 @ 08:04:38
URL: http://qwarforth.blogg.se/
Postat av: ANITA

Hej Madde....Jag är också nöjd....du, det får bli flera turer, det var nog mycket som vi missade..haha

ja jordnötspippin han står här på bordet och gapar..

Kram Anita........

2010-09-18 @ 10:27:47
URL: http://lekebergsbo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0