Kräftkok

               Hej.............

           På eftermiddagen i dag har jag varit till
           stan och hämtat kräftor...Hjälmarkräftor,
           blev det den här gången, annars brukar
           det bli Vätternkräftor........nu får vi se
           vilka som är bäst.....vi får göra som
           de gör på vinprovningar man får sörpla
           och känna vilka som smakar bäst.......
           vi fick även gratis dill att koka dom i...











                Nu är klockan snart 22oo och vi har kokat
                10 kg........efter födelsedagskalaset hos
                Fredric.....jag kokade 5 kg åt honom för
                han ska jobba i natt...........................

                Ha det bra.........A...............................             

Kommentarer
Postat av: Madde

Det är allt tur att Fredric har dig....

Jaså jobbar han nu igen,han jobbade ju när jag var hemma hos dig med.Han är duktig din son.

Du det där ser inte alls dumt ut....snacka om att jag blev läskad när jag fick ditt MMS igår kväll.

Kram Madde

2010-09-17 @ 06:33:21
URL: http://qwarforth.blogg.se/
Postat av: ANITA

Ja du Fredric är inne i en riktig period med mycket jobb nu.....och han ser trött ut...Kraken... Det blir kaos i vårt kök när det kommer till kräfkok...fy sjutton så köket såg ut efteråt...men det är ju bara en gång per år så det får man stå ut med.........Kram Anita.......

2010-09-17 @ 07:01:09
URL: http://lekebergsbo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0