Karlsborg

                           Hej...........

         Efter en god natts sömn och en hälsosam
         frukost tog vi en cykeltur till Hankens livs
         och där kunde vi ha stannat hela dagen
         för Hanken själv och hans son som vi 
         kallar för Hankaskranken var trevliga
         prickar.......där fick vi provsmaka det 
         mesta i hans charkdisk och handlade
         gjorde vi också.............Lasse tog med 
         en matta som behövdes tvättas, samtidigt
         som han tog sig ett dopp..........Fia och
         Lars badade lite senare och då visade
         badtermometern +15 grader............
         Vi cyklade även till småbåthamnen där
         vi satt och tittade på småbåtarna och 
         vattnet......just nu sitter vi och slappar
         i  varsin solstol eftersom vi har ätit
         smörgåstårta som jag gjorde i går, snart
         blir det kaffe, äppelkaka och vaniljsås,
         för att avsluta kvällen med att grilla lite
         entrecote som vi inhandlade av Hanken

         Här kommer lite bilder från dagen......

























                  Ha en bra Lördag.........................A................. 
        

Kommentarer
Postat av: Annelie

Burr va kallt att bada i 15plusgrader,han är ingen badkruka han inte.Ha en fortsatt trevlig helg.Kram på dej

2010-09-04 @ 18:20:35
Postat av: ANITA

Hej Annelie...Vilken jäkla tur att jag glömde min baddräkt.....för det verkar kallt.....men hade jag haft den med mig hade jag nog varit i och badat....mej kan ju vem som helst övertala...kram Anita

2010-09-04 @ 18:34:15
URL: http://lekebergsbo.blogg.se/
Postat av: Madde

Fy farao vad du har det bra där du är.På jobbet saknar vi dig vet du.....

Men njut nu vännen.

Kram Madde

2010-09-05 @ 19:35:45
URL: http://qwarforth.blogg.se/
Postat av: ANITA

Det var så avkopplande så jag glömde faktiskt bort att det var min jobbarhelg.....så du förstår att jag njöt......Kram......

2010-09-05 @ 20:12:05
URL: http://lekebergsbo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0