Höst



                               Hej på er................

           Nu har även jag  krypit till korset och får 
           erkänna att nu är det höst........jag har
           hållit emot i det längsta......men efter att
           ha jobbat två nätter nu så måste jag hålla
           med om att nu är det höst.........usch.......

           I går när jag hade erkänt mitt nederlag om
           hösten gick jag ut och tog bort alla mina blom-
           mor som jag har haft i fönsterlådorna och så
           rensade jag ogräs i "murrabatten", men jag
           har inte varit i skogen och hämtat hem något
           annat att sätta i lådorna ännu, de får vara tomma
           ett tag nu för vi har fullt upp med att renovera
           köket och hjälpa Daniel att flytta.....................

           I dag blir det bara en sådan där plockdag som
           det brukar bli när jag har jobbat några nätter,
           och så har jag några samtal som ska ringas till
           kommunen och det tar tid ska jag säga...........

           .............................A.................................... 

Kommentarer
Postat av: Madde

Vilken fin dörrkrans!

Kram Madde

2010-09-30 @ 00:37:04
URL: http://qwarforth.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0