Fredag 10/9



                 Hej........

     Oj vad fort det går, månaderna
     bara rinner förbi, jag är ute och
     surfar runt och ska köpa nya jul-
     gardiner till köket, som då för-
     hoppningsvis  är nyrenoverat,
     vi ska måla köksluckor byta
     bänkskivor och diskbänk, det
     ska också tapetseras om..men
     den här tiden, den bara rusar på,
     och tar ingen hänsyn till om man 
     hinner det man ska eller inte.....

    I dag ska jag in till staden för
    Ludde ska trimmas och bli fin,
    och medans han får manikyr
    ska Goe Gubben och jag prova
    ut nya glasögon........Kul, Kul..

   Innan det är dags för att åka in 
   till stan ska jag göra en söt-sur
   fläskgryta och ris, så Erik får
   något att äta på jobbet i kväll

   Nej nu är det frukostdags....
   Ha det gott..............A........
         

Kommentarer
Postat av: Madde

Ja så ska Ludde äntligen se dig i ögonen igen då.

Jaså blir det söt/sur fläskgryta på Dammgatan idag...det låter gott.

Mysigt med nytt kök....och nya julgardiner.

Dom där var himla fina hörrudu.

Kram Madde

2010-09-10 @ 08:31:13
URL: http://qwarforth.blogg.se/
Postat av: Anonym

Hej Goa Madde....Ja nu ska jag få se ögonen på det vackra djuret igen....han blir som en liten hundvalp när han är nyklippt....så gooo så.....Ja det blir kanske rött, vitt och blått i köket...haha...känns det igen......Kram Anita.....

2010-09-10 @ 09:01:22
Postat av: Madde

Ha ha ha jo men visst känner jag igen det;)

Kram kram

2010-09-10 @ 16:26:43
URL: http://qwarforth.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0