Fluga



       Jag har en stor äcklig fluga om har förföljt
       mig sedan i går kväll, och vi får inte tag på
       eländet.......sitter jag vid datorn kryper den
       jäkeln på mina ben....men ibland kryper det
       utan att han är där, (kan det vara restless legs)

       Är jag i köket så nog sjutton är han där..Lars
       har gått här med flugsmällaren men då sitter
       den fulingen stilla,för att sedan komma som ett
       jävla reaplan och störtdyker på mig...den ska
       dö innan jag går och kojar.....nu är jag en aning
       irriterad känner jag.......så därför slutar jag nu..A..

Kommentarer
Postat av: Madde

Åh fy fan....det finns inget värre!

Hoppas att ni fick dö på´n innan ni la er.

Kram Madde

2010-09-13 @ 06:18:58
URL: http://qwarforth.blogg.se/
Postat av: ANITA

Den har nu gått till sällare jaktmarker...Kram

2010-09-13 @ 13:15:01
URL: http://lekebergsbo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0