En givande onsdag

                             Hej.............

             I dag har det vartit en dag i min smak,
             Madde kom vid 11- tiden då fikade vi
             och hade en trevlig och givande prat-
             stund........Fredric var ju hemma och
             åt isterband till frukost? och han fyller
             år nästa vecka och har önskat sig en
             hopfällbar spark som han ska ha när
             han åker ut på isen och fiskar i vinter
             och vi fick tag i en på blocket, fast i
             Tibro men jag kunde pruta ner den
             300 kronor..........Madde och jag tog
             en riktig runda på loppisar i Väster-
             Närke och det var givande och skit
             roligt, jag fick tag på en fin pigtittare
             för 200 kronor och den är jag jätte-
             nöjd över, jag vill måla den vit men
             Goe G tycker det är synd...vi får väl
             se vem som vinner i slutändan........
             Madde och jag slutade vår runda hos
             Anki's Magasin.....ja där la' vi också
             några kronor........När Goe G kom hem
             drog vi till Tibro för att hämta hem
             sparken......och vi kom hem vid 2130
             och då hänger det en kasse på dörren
             och i den kassen var det en jättefin
             cyklamen från mina nattarbetskamrater
             och den blev jag så glad över, så nu
             önkar jag att jag snart får börja jobba
             igen........Tack snälla Tarja, Björn,
             Margaretha och Monica, för att ni gjorde
             kvällen ännu bättre än den redan var...







               Ha en bra natt..........................A....................

Kommentarer
Postat av: Madde

Ja visst hade vi en trevlig dag.Man får alltid skratta med dig Anita.Ja den där pigtittaren är jag lite "avis" på det kan jag erkänna.

Vad gulligt av dom att köpa en liten blomma till dig...sånt värmer.

Kul med sparken....det blev ju också ett klipp.

Kram Madde

2010-09-09 @ 08:25:41
URL: http://qwarforth.blogg.se/
Postat av: ANITA

Ja du Madde.....hela dagen igår var ju lyckad...och det måste vi bara göra om......Kram Anita..ps det blir nog inte flera sparkar...ds

2010-09-09 @ 08:59:52
URL: http://lekebergsbo.blogg.se/
Postat av: lucke

Hello! Anmäl dig till veckans blogg om du känner för det :P

2010-09-09 @ 09:27:25
URL: http://modegrabben.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0