TRÖTT

                 Att folk bara orkar vara så jäklar
                 negativa jämt.....jag mår skitdåligt
                 av det......I bland är man mera
                 mottaglig ....och när jag är trött
                 så blir jag väldigt mottaglig.....

                 Jag förstår varför människor blir
                 sjuka....de spyr sin galla över allt
                 och alla.........så jäkla negativa....
                 och sedan tror dom att allt blir bra
                 bara man talar om kärlek hit och dit
                 så jävla ytligt......Kärlek måste vara
                 äkta och inte falskt........
       
               

                Man kan inte älska alla....men vissa kan
                man älska mera än andra...........A......

Kommentarer
Postat av: Madde

Så sanna ord så......

Kloka ord från en klok kvinna.

Kram Madde

2010-10-28 @ 07:21:38
Postat av: ANITA

Haha....ibland blir man djup.....Kram.....

2010-10-28 @ 10:55:55
URL: http://lekebergsbo.blogg.se/
Postat av: Madde

Kram<333333333

2010-10-29 @ 06:17:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0