TORSDAG 7/10



           I dag blir det en riktig innedag
           med lite tända ljus och mys
           med symaskinen..................

           På matsedeln står det paj eller
           vitlöksragger.....jag har inte be-
           stämt ännu vad det blir.......

          I kväll blir det nog en sväng till
          IKEA tror jag, om de har fått in
          ett bord som jag tänker köpa,
          sedan ska jag köpa lite mera tyger
          för det var roligt att sy  så nu
          blir det nya kuddöverdrag..........
          och inte var tygerna dyra heller, jag
          gillar när man kan ändra stil för en
          billig penning................

          Nu blir det till att tända ljus och laga
          till en god frukost.............A...........


Kommentarer
Postat av: Madde

Mmmmm vilken mysig bild;)

Kram Madde

2010-10-08 @ 12:06:53
URL: http://qwarforth.blogg.se/
Postat av: ANITA

!!!!!! Tycker du !!!!!!!!.....(haha)

2010-10-08 @ 12:16:01
URL: http://lekebergsbo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0