TISDAG 19/10


                  I dag skulle jag ha sovmorgon
                  var det tänkt.......jag skulle 
                  få ligga och dra mig hela f.m
                  om jag ville......jag får det efter
                  att ha jobbat en trenätters helg,
                  men man är gammal ..............
                  man vaknar och sedan är det lögn 
                  att somna om.......så nu står kaffe-
                  pannan på, brickan är dukad med
                  Goe's goda surdegsbröd, ljusen är
                  tända........jag gå upp till tv rummet
                  på övervåningen , sätter på tv:n,
                  äter min frukost och tar fram mitt
                  broderi........ja det är vad jag ska 
                  göra istället för att ha sovmorgon...
                  det är i sådana här stunder jag önskade
                  att jag var tonåring igen.....jäklar vad
                  gott man sov på förmiddagarna då......

                  ...............................A........................... 

Kommentarer
Postat av: Madde

Hmmm att det ska vara så svårt att somna om.Jag är ju precis likadan.

Kram Madde

2010-10-19 @ 15:27:51
Postat av: ANITA

Ja "dagen efter" är jobbig tycker jag.....Kram Anita....

2010-10-20 @ 10:47:04
URL: http://lekebergsbo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0