SJUKT



                Det är sjukt på Dammgatan och det är
                jag som är däckad......feber och ont i
                kroppen, det började i går...jag kunde
                inte förstå varför jag var så trött........
                jag tillbringade hela dagen i sängen, med
                ont i kroppen men det har jag lite jämt...
                men sedan kom febern och nu känner jag
                mig riktig dålig......men jag har en tid hos
                tandläkare Martin i dag, han ska bara stryka
                på lite lack på en tand, så dit ska jag försöka
                hasa mig......sedan är det ju djuret som ska
                rastas också, men jag ska nog ringa sonen
                den andra i ordningen och be om lite hjälp...

                Nej nu blir det sängen igen..........A..........                
            

Kommentarer
Postat av: Anonym

Hej Anita!!

Vad tråkigt att du är sjuk..

Det känns som om jag också håller på att bli det! har ont i kroppen, näsan rinner och jag nyser i ett.. Och jag som ska jobba hela helgen!

Krya på dig! Kram tarja

2010-10-29 @ 12:33:29
Postat av: ANITA

Hej Tarja.....Det är visst många som ligger i denna "sjuka", om du känner dig "sjuk" så tycker jag du ska stanna hemma o ta igen dig.....Kram Anita......

2010-10-29 @ 13:07:09
URL: http://lekebergsbo.blogg.se/
Postat av: Madde

Jag blev sjuk i samma sjuka i Lördags.Har varit däckad hela helgen...feber,halsont och en jäkla värk i hela kroppen.

Det är därför jag inte har läst din blogg förrens idag vännen.

Kram Madde

2010-11-02 @ 06:20:34
Postat av: ANITA

Jasså du åkte på det du också.....jag känner mig inte bra ännu, det är nog därför jag är så trött...

jag skulle kunna sova dygnet runt, känns det som.....Kram Anita......

2010-11-02 @ 09:59:44
URL: http://lekebergsbo.blogg.se/
Postat av: Madde

Jag är också sjuk än....det är nån jävla gröt i halsen som inte vill släppa.Huuu vilken trälig förkylning.

Kram

2010-11-04 @ 06:22:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0