"Sitta Vak"

                         

               
                     I natt ska jag sitta vak........
                     Ja inte på jobbets vägnar
                     utan här hemma i mitt eget
                     sovrum.........det har jag aldrig
                     gjort förrut......jo det har jag
                     visst gjort...när Goe Gubben
                     vart opererad för ljumskbråck
                     men då sov vi gott både gubben
                     och jag.............nej nu är det nog
                     allvarligare........det här är order
                     från tandläkare Martin.........jag
                     ska kolla ifall Goe Gubben gnisslar
                     tänder när han sover.........och just
                     nu hör jag inget för Goe har stängt
                     dörren till sovrummet så att han inte
                     ska bli störd när jag sitter här vid
                     datorn........men snart ska jag "ligga vak"
                     jag undrar just hur länge jag klarar att                     
                     vara vak här hemma, jag rapporterar i
                     morgon hur det gick..........A.............

Kommentarer
Postat av: Madde

Nu skulle jag ha velat vara en liten mus i ert hus;)

2010-10-07 @ 07:26:27
URL: http://qwarforth.blogg.se/
Postat av: ANITA

Haha.....jag är skitdålig på att sitta vak....det gick inte många minuter så sov jag gott....Kram Anita....

2010-10-07 @ 08:25:38
URL: http://lekebergsbo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0