Onsdag 27/10




                               GODMORGON.........

            Min last just nu är sådan här "skumcigarrer"
            jag får ett sådant sug efter dessa eller godis
            bananer doppade i choklad.........just nyttigt
            för en diabetiker som mej....men jäklar vad
            gott det är......jag har nu sovit några timmar
            efter ett mastodontpass på jobbet, vi har det
            bra kämpigt just nu.........28-30 besök och
            sedan larm, som kan bli upp till 8-10 stycken,
            på en natt, och vi är två som jobbar och åker
            ca 15 mil.......det värker både i höfter, rygg
            och händer, när man åker hem från jobbet...

            Nu blir det lite frukost och sedan är det APT
            på jobbet mellan 16-19......men då får man
            förhoppningsvis sitta stilla på en stol...........

            Känner mig lite "gnällig" just nu, men man är
            väl trött.......att vara "kommunalare" är ingen
            dans på rosor...................A.....................             
       

Kommentarer
Postat av: Madde

Man måste få gnälla ibland också.Du är ju alltid så positiv annars vännen.Så gnäll på du......

Kram Madde

2010-10-28 @ 07:24:06
Postat av: ANITA

Ja jag gnällde ett tag där, sedan gick det över....

vilken jäkla tur....kram Anita....

2010-10-28 @ 10:57:48
URL: http://lekebergsbo.blogg.se/
Postat av: Madde

Du positiva människa=)

Trodde aldrig nåt annat heller;)

Kram

2010-10-29 @ 06:19:41
Postat av: ANITA

Du är snäll du......Kram.....

2010-10-29 @ 12:09:36
URL: http://lekebergsbo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0