ONSDAG 13/10


             GODMORGON.......

I dag har jag dåligt samvete för allt som
jag inte hinner med.....det är städning...
tvätt....ungarna.....släkten.......födelse-
dagar som vi inte hunnit fira bara för att
både Lars och jag fyllde år när vi var på
semester......hälsa på Malin och lilla Noel
som jag köpt kläder åt men de är nog
snart försmå.....ja håhå jaja.................

Till helgen ska jag jobba tre nätter och
då ska Erik flytta, och inte hinner jag
vara med där heller.......................

Ja det är nog vår lott att ständigt gå
med dåligt samvete för det man inte
hinner med.....................

Ha det bra...............A.......................

Kommentarer
Postat av: Madde

Så är det att vara Qvinna vännen.

Visst är det orättvist?Man tycker inte man räcker till hur man än försöker.Dåligt samvete hela tiden som gnager.

Hmmm inte bra för själen inte.

Vet du vad.....skit i det.Åk ner och köp en flaska vin och ta den ikväll i bubbelbadet(det är själavård det).

Jag lovar att det kommer kännas mycket mycket bättre;)

Kram Madde

2010-10-13 @ 14:25:47
Postat av: ANITA

Hej Madde....Ja det har väl kommit på vår lott att alltid gå med dåligt samvete.....nu blev det ingen flaska vin utan lite prat med pojkarna och min bror, och efter det känns det rätt bra....i dag hinner jag nog inte känna efter om jag har något samvete över huvet taget för nu kommer Wilma och då blir det fart......Kram Anita......

2010-10-14 @ 07:40:37
URL: http://lekebergsbo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0