LOPPISFYND

                Jag hittade ett Loppis i Kristinehamn
                som jag var inne i och inhadlade lite
                småsaker.................................



                           Jag gillar glas och här hittade
                           två små skålar som jag tyckte
                           var fina.....................





                 En ljusstake som var brun och den
                 tror jag ska få vara brun också.......




                 Hittade en fin kryddhylla som ska
                 målas vit och sättas upp på köks-
                 väggen med kryddburkar i.........




               Det var svarta fina beslag på kryddhyllan
               och de ska få vara svarta..................



     
                 Vi gjorde även besök i andra affärer
                 och där köpte jag mig ett välkommen-
                 hjärta och jullöpare med rött broderat
                 hjärtan på, det blir bra på köksbordet
                 till mina julgardiner.......



             Nu är det tidningsläsning och frukost.......A...........

Kommentarer
Postat av: Madde

Glas-skålen till vänster älskar jag.

Fin jullöpare hittade du med.

Kram Madde

2010-10-11 @ 06:27:07
URL: http://qwarforth.blogg.se/
Postat av: Anonym

Hej Madde......ja den skålen var fin vet bara inte vad jag ska ha i den, men något gott blir det nog...

kram Anita.....

2010-10-11 @ 13:07:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0