Lammkorv



                                 GODMORGON........

             Goe Gubben har köpt lammkorv utav en jobbar-
             kompis.......den är visst gjord på Myrö..............
             skitgod att äta som ölkorv, och vilket sting det var
             i den ....Ludde fick smaka en bit, och det lätet som
             han fick efter det har vi aldrig hört förrut.......den
             var i starkaste laget för honom......men det var en
             sådan korv som man  sitter framför tv:n och
             bara stoppar i munnen, som salta jordnötter ungefär
             det är svårt att sluta när man en gång börjat........

             Efter en god natts sömn så blir det att putsa resten
             av fönstren i dag...+8 grader står det på termometern
             nu på morgonen...........bra putsväder...........sedan
             blir det nog ett korgbröd i dag också......allt hembakat
             är slut och köpebrödet är ju ingen höjdare precis.....

             Ha en bra dag.............................A.........................

Kommentarer
Postat av: Madde

Spännande....det har jag aldrig smakat.

Ha ha ha jag skulle ha vilja hört Ludde när han smakade.

Kram Madde

2010-10-28 @ 07:18:21
Postat av: ANITA

Skitgod var den faktiskt......ja du, den där Ludde han kan få konstiga ljud ur sin strupe.....roligt lät det.......Kram Anita....

2010-10-28 @ 10:53:49
URL: http://lekebergsbo.blogg.se/
Postat av: Madde

Jag har köpt lammkorv nu....det ska Guran och jag ta till biran ikväll;)

Kram

2010-10-29 @ 06:15:16
Postat av: Madde

Tack för dina rara ord du skrev i min blogg.

Du är en riktig vän du....Ha en jätteskön helg & kram på dig.

Madde

2010-10-29 @ 07:35:17
Postat av: ANITA

Hoppas att korven smakar till biran....kram Anita...

2010-10-29 @ 12:04:29
URL: http://lekebergsbo.blogg.se/
Postat av: ANITA

Haha....har du en blogg......jo du Madde, du måste stå på dig, och inte låta folk köra över dig hela tiden....säg ifrån...att nu jäklar räcker det....

....Kram Anita......

2010-10-29 @ 12:07:57
URL: http://lekebergsbo.blogg.se/
Postat av: Madde

Ha ha har jag en blogg?

Jodu...det kan du ge dig på.

Jag vet vad folk tycker om saken,det räcker för mig.

Kram Madde

2010-11-02 @ 06:32:29
Postat av: ANITA

Haha......bra att bloggen lever....Kram....

2010-11-02 @ 10:01:18
URL: http://lekebergsbo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0