HÖST



              Ludde har varit hos Veterinär Karin Simon-
              sson och fått sin första Rabiesspruta och det
              gick bra, han bryr sig inte ett dugg om vad hon
              gör med honom, och så får han alltid beröm
              för han är en så fin och glad hund och det tycker
              jag är jätteroligt..........



            Vi kommer alltid en kvart före utsatt
            tid för det är så fint och rogivande
            att gå där, och Ludde blir så ivrig för
            det är mycket goda dofter från andra
            hundar där..................



               Det finns även vatten där, så jag står och
               lyssnar till skvalpet.....................



          En stenmur som det växer mossa på
          och en röd uthusvägg.....det får mig
          att känna hemlängtan till Småland.....



               Ha en bra Fredag.....................A.....................

Kommentarer
Postat av: Madde

Ja där är det mysigt.Brukar också gå en slovisch med vovvarna när jag är där.

Kram Madde

2010-10-11 @ 06:30:54
URL: http://qwarforth.blogg.se/
Postat av: ANITA

Ja både Ludde och jag njöt av lugnet och tystnaden..

Kram........

2010-10-11 @ 13:12:30
URL: http://lekebergsbo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0