GOTT SAMVETE



                              GODMORGON..........
 
             I dag känner jag inte så mycket av det dåliga
             samvetet.......efter ett samtal med broder Ola
             i Småland och mina pojkar i går så lättade det
             betydligt............Min arbetsgivare som fortfarande
             inte har sjukanmält mig till försäkringskassan har
             nu lovat att göra en "stödutbetalning" för hur det
             nu än är, så klarar man sig inte bara på frisk höst-
             luft...........Goe Gubben har åkt till Uppsala på
             jobbets vägnar så jag ska hämta Wilma efter
             skolan och sedan får vi se vad vi ska hitta på
             hon ska iallafall ligga kvar här i natt så vi får 
             kanske ha en "tjejkväll" hon och jag, och äta
             chips i Goe's säng, för han kommer inte hem
             förrens i morgon..........Nej nu är det dags för
             frukost och lite "röj" för när Wilma kommer
             går det i 180 knyck..............A.....................        

Kommentarer
Postat av: Madde

Mysigt med tjej-kväll när "goe" är borta.

Käka chips ni och ha lite myspys.

Skulle gärna komma och knapra chips med er där i bingen,men jag har fulla huset av människor här hemma som måste servas av mig;)

Många kramar Madde

2010-10-14 @ 14:32:03
Postat av: ANITA

Hej Madde......ja vi skulle mysa framför tv:n var meningen men Wilma ritade julkort med vattenfärger och jag satt vid symaskin, och sedan var det dags för sängen.....men vi hade mysigt iallafall...Kram Anita..

2010-10-15 @ 09:59:27
URL: http://lekebergsbo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0