FREDAG 22/10



              Ölandsbron i början på Juli...........

              Det är sådana här bilder som jag
              gärna sitter och tittar på efter en
              jobbarnatt med mycket snö och
              halka.........Mycket är det på jobbet
              också...över 30 besök och åtta larm
              tror jag det var i natt......jag var så
              trött så jag var illamående i morse

              De som lägger ner fiberkabel tog nog
              helgledigt redan i går för det har varit
              lungt denna förmiddag utanför på vägen

              Daniel kom hit och tog med Ludde på en
              promenad så jag går fortfarande och
              skrotar i morgonrock och får-skinns-
              tofflor...........Men nu ska jag ta Fredag
              och bara vila.......i morgon blir det bak-
              dag hela dagen för på Söndag blir det
              fika hos Daniel i nya lägenheten........

              Ha en bra Fredag..........A..................

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0