FÖRBEREDELSER

                Hej Hopp på Fredagskvällen...

                I morgon är det den stora bak-
                dagen.........jag ska baka........



               Vetebröd med en massa gott i hålen........





                         Kolapaj............mums.........




                    Drömrulltårta....................




                           Chokladsnitt..............




                     
                            Chokladmuffins...................





               Vaniljtoppar.........Magnus favorit..........

             Vi får se hur mycket av det här goda jag
             hinner med.......jag ska nog göra en efter-
             rättspaj med vaniljgrädde och bär också...

             Nu är det snart dags att ta Fredagkväll
             men eftersom jag jobbat två nätter så
             är jag i "fel fas" för att gå och lägga mig

             Det blir nog att jag får "lägga ett hjärter"
             innan det blir bingen............A...............






Kommentarer
Postat av: Madde

Oj oj oj det var inte lite du ska baka.Men vad kul=)

Det finns ju nästan inget roligare än att baka tycker iallafall jag.

Kram Madde

2010-10-25 @ 06:45:28
Postat av: ANITA

Ja jäklar nu har jag fyllt bakkvoten för flera månader framåt......Kram........

2010-10-25 @ 14:43:49
URL: http://lekebergsbo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0