WILMA 9 År

     

               Grattis Wilma.......

        I dag fyller mitt barnbarn 9 år och det är
        Wilma Ljunggren och hon bor i Mullhyttan

        Tänk att det har gått nio år sedan hon föddes
        tiden bara rusar iväg....men vi är så stolta att
        vi har henne som barnbarn..........Eftersom
        jag har lite dålig smak när det gäller kläder
        och sådant till Wilma, så när hon föddes
        började jag sätta in pengar på ett konto till
        henne och jag sa att jag skulle spara 100 kr
        i månaden till hon blir 18 år och kan ta körkort
        och min bror Ola "på banken" hjälpte mig hur
        jag skulle placera dom....och nu har de växt
        till många tusen......och det är 9 år
        kvar tills hon fyller 18 år så nog borde det räcka
        till ett körkort till henne.......men nu är det ju bara
        så att jag köper i allafall en massa presenter när
        hon fyller............men hon är värd varje krona...

        Hipp hipp Hurra för Wilma idag.......puss och kram
        önskar farmor och Lars...................................

      

                        Naturligtvis ska Ludde vara med och Gratta...........

Kommentarer
Postat av: Madde

Du är nog världens bästa farmor vännen.....

Förstår vad Wilma ska bli glad för alla presenter.

Hi hi jag vet vad det är i den stora röda;)

Ett jättegrattis till WILMA!

Hipp hipp hurra hurra hurra hurra!

Kram Madde

2010-11-30 @ 06:25:22
URL: http://qwarforth.blogg.se/
Postat av: ANITA

Haha ja du var ju med och handlade ett av paketen...

så det klart att du vet....Kram.....

2010-11-30 @ 07:52:20
URL: http://lekebergsbo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0