Varför



              Varför i hela fridens namn är det så
              svårt att slänga gamla tuber som ligger
              i kylskåpet månad efter månad för innan
              de ser ut så här, så har man ju köpt nya
              som man redan har använt hälften av....
              är det bara hos mej dom ligger kvar......
              eller......men i dag har de åkt ut............



            Till frukost i dag blev det skinkmacka
            med granatäppelkärnor på......saftigt
            och gott..........



                            När man delat ett granat-
                            äpple så ser man mönstret
                            av ett träd tycker jag.......
                            Livets träd kanske......A.....

Kommentarer
Postat av: Madde

Samma här med alla dessa tuber...hi hi.

Granatäpple har jag aldrig smakat...men visst var det vackert det måste jag säga.

Kram

2010-11-02 @ 06:08:04
Postat av: ANITA

Granatäpple är så himla gott, jag brukar ha kärnorna i sallader.......Kram....

2010-11-02 @ 09:48:47
URL: http://lekebergsbo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0