Uppskattad

                     Godmorgon.......

         Nu har jag jobbat mina tre nätter......och jag
         är inte så där pigg kan jag säga.....att jobba
         natt är lite ett yrke där man inte blir "sedd"
         lika mycket som man blir när man jobbar dag..
         Jag har jobbat 30 timmar på tre nätter i blåst,
         snöyra och halka, och det var en eller två
         arbetskamrater som undrade hur vi hade haft
         det......och det är jag glad för.....jag skulle ha
         ett samtal med en arbetsledare...men hon var
         upptagen med ett samtal först, och det fick hon 
         naturligtvis ringa....men sedan tror jag att jag
         blev bortglömd......för när klockan var fem
         minuter över min arbetstid då åkte jag hem
         för jag var frusen och trött och ville inte vänta
         längre..........och det är ofta så, tycker jag, att
         vi nattare blir "bortglömda".......men samtidigt
         så retar jag upp mig så f...b..at........varför ska
         vi behöva vänta, på vår icke betalda  arbetstid...
         och nu har jag även fått ont i halsen.........det 
         kan knappast bli eländigare än det är nu, men
         det är kanske är för attjag känner mig kall, frusen
         och trött.............A..........................................            
    

Kommentarer
Postat av: Madde

Usch.....det där var inte bra.

Att bli bortglömd så där....efter tre nätters slit.

Hoppas att du mår bättre i halsen idag vännen.

Kram Madde

2010-11-29 @ 09:40:50
URL: http://qwarforth.blogg.se/
Postat av: ANITA

Hej Madde....nej min hals känns inte bättre..det är något på "g" känner jag...Kram...

2010-11-29 @ 15:03:47
URL: http://lekebergsbo.blogg.se/
Postat av: Madde

Vag träligt.

Kram

2010-11-30 @ 06:26:45
URL: http://qwarforth.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0