Torsdag kväll



                   GODKVÄLL ELLER GODNATT.......

               I dag har det varit hektiskt......började tidigt
               med att sy till kökssoffan och stolarna....även
               en duk hann jag med.................................




            Jag har även satt upp mina adventsljusstakar
            som alla andra Fjugestabor.....känner att i morgon
            är egentligen första dagen som det är godkänt att
            sätta upp dom....men eftersom alla andra har sina
            stakar uppsatta, så varför inte jag....................




                     Fina kuddfodral........................




                       Men nu är klockan mycket så det
                       det är hög tid att gå och lägga sig

                       Godnatt...och ni som jobbar i hem-
                       vården.....KÖR FÖRSIKTIGT.........




Kommentarer
Postat av: Madde

Du...vad snyggt det blev.Där blir det mysigt att sitta och dricka kaffe och doppa pepparkakor ....tillsammans med dig;)

Stor kram till dig......och ett tack för igår.

2010-11-26 @ 10:49:09
URL: http://qwarforth.blogg.se/
Postat av: ANITA

Haha...här har jag fått en kommentar från Madde....men den är inte lätt att svara på eftersom det inte finns någon text....men jag håller med dig Madde...det gör jag jämt.....Kram Anita....

2010-11-29 @ 15:09:05
URL: http://lekebergsbo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0