Tisdag 2/11



                                GODMORGON.......

                Nu är det hög tid att försöka få i sig C-vitaminer
                för nu börjar förkylningstider.......jag känner mig
                fortfarande inte bra efter min febertopp som jag
                hade förra veckan, jag är sträv i halsen och så 
                blir jag svett ,bara jag anstränger mig det minsta

                I dag skulle Ludde varit hos Veterinären och fått
                sin 2:a rabiesspruta men hon ringde återbud, hon
                var tvungen att besöka doktorn med ett barn.....
                och vi hade tid klocka 10, och det är ju lite tidigt
                för mig som är nattmänniska....så mig gör det
                faktiskt inte så mycket..........A........................     

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0