ONSDAG 24/11



                             GODMORGON..........

                 Onsdag och en månad kvar till Julafton
                 I dag var jag uppe med tuppen och har
                 bakat två vetekransar som jag tänkte ta
                 med till jobbet för vi har nattmöte i dag...





                      Jag tycker det är roligt att Madde
                      och Linda har kommit igång och bloggar
                      igen det har varit lite fattigt utan dom
                      tycker jag........jag gillar ju att läsa
                      bloggar om det verkliga livet, vad som
                      händer i vardagen.....och kanske lite
                      om vad som händer om helgerna ock-
                      så...........hehe...........A...................

Kommentarer
Postat av: Anonym

Tack! Vetekransarna var lika goda som de ser ut.

2010-11-24 @ 19:44:49
Postat av: Anonym

Haha tack du anonyma men jag tyckte den var lite torr....jag tog hem den andra och den var det mycket mera fyllning i.....och Goe Gubben var glad att det var den som kom hem.,.....A......

2010-11-24 @ 20:18:02
Postat av: ANITA

Haha tack du anonyma men jag tyckte den var lite torr....jag tog hem den andra och den var det mycket mera fyllning i.....och Goe Gubben var glad att det var den som kom hem.,.....A......

2010-11-24 @ 20:19:09
URL: http://lekebergsbo.blogg.se/
Postat av: ANITA

Jäklar vilken bra statestik det blir...........

2010-11-24 @ 20:20:52
URL: http://lekebergsbo.blogg.se/
Postat av: Katarina

Det var ju jag som skrev :) Konstigt att mitt namn föll bort, Tack än en gång!

Katarina

2010-11-24 @ 21:29:59
Postat av: ANITA

Hej Katarina .......jag förstod nästan att det var du.....varsågod det var så lite så.....ha en bra natt....A........

2010-11-24 @ 21:52:59
URL: http://lekebergsbo.blogg.se/
Postat av: Madde

Mums vad det där såg gott ut.Synd att jag missade dom.Jo visst är det kul att Linda och jag dragit igång igen med bloggandet.Som på den gamla goda tiden;)

Jag håller med dig....din blogg och Lindas blogg är så kul att läsa.Man blir glad av dom.

Ni skriver om erat liv här och nu......

Kram Madde

2010-11-25 @ 10:21:46
URL: http://qwarforth.blogg.se/
Postat av: ANITA

Ja jag tycker det är skitroligt att ni är igång igen

man blir lite piggare av att läsa era bloggar...här är det ingen inbördes beundran och jävla smicker här är det rakt på sak........Kram.....

2010-11-25 @ 10:27:04
URL: http://lekebergsbo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0