Handla

            Nu har jag varit till Marieberg och handlat
            och jag är så nöjd, för jag fick tag på det
            Wilma önskade sig tidigare i höstas när jag
            frågade henne....skönt att jag hittade just
            " det ".........annars har det varit rätt lugnt
            på Dammgatan...två söner har varit hemma 
            och i vanlig ordning så är kylskåpet väldigt
            intressant........den ene fick hemgjord pytt-
            ipanna med stekt ägg och den andre blev lovad
            en matlåda i morgon...vi får se vad det blir,
            jag har tagit upp en fläskfile' ur frysen.........

            Men nu är det dags att knyta sig om jag ska
            vara alert på barnbarnets 9- års kalas i morgon... 

Kommentarer
Postat av: Madde

Kul att du hittade vad du sökte.

Kram Madde

2010-11-30 @ 06:27:54
URL: http://qwarforth.blogg.se/
Postat av: ANITA

Ja jag är så nöjd och glad hoppas Wilma blir lika glad.....Kram.....

2010-11-30 @ 07:53:34
URL: http://lekebergsbo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0