FYND




            I går när Ludde och jag var ute på spåret
            och tog en promenad, så går vi förbi pool
            fabriken, och i deras container som stod
            utanför såg jag att det stack upp fyra ben
            från stolar, och nyfiken som jag är så gick
            jag fram till "tältet" eller vad det nu är.....
            och där inne stod en man som jag frågade
            om de skulle slänga stolarna, ja dom ska
            vi kasta sa han.....vill du ha dom sa han,
            ja sa jag, om dom är hela, ja sa han, fast
            dom har stått ute i sommar......och så
            lyfte han ner dom så jag fick titta, och
            jag tog dom direkt............



              Eftersom Goe Gubben säger att vi har över-
              skott på stolar, så ska han sprutmåla dom
              vita, och så ska Daniel få ha dom på sin nya
              balkong på kastanjen, vi behöver bara köpa
              till ett litet bord........eller jag ska nog ta en
              promenad på spåret i dag också, då kanske
              det ligger ett bord i containern...vem vet......A......
            
                          

Kommentarer
Postat av: Madde

Jättefina....kommer passa perfekt hos Daniel.

Ta en promenix du....där ligger nog ett bord.

Kram

2010-11-04 @ 06:25:07
Postat av: ANITA

Jag tog en promenix och det låg mera där men tar jag hem det blir jag nog utslängd...så nu tar jag en annan väg så jag slipper se det......Kram.....

2010-11-04 @ 20:03:40
URL: http://lekebergsbo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0