Försvunnet ????????



             Det började tryta på matlådor här hemma
             men efter ett samtal med den yngste sonen
             kom det hem en plastkasse full med saknade
             matlådor..............bra............



                Jag saknar även min " Anita " kopp som
                jag har haft på jobbet och druckit mitt
                kaffe ur på nätterna.......koppar kan av
                misstag gå söndet och det är helt ok...
                men ingen av mina arbetskamrater har
                sett min kopp hel eller i flisor......och när
                något får "fötter" på jobbet... ja då blir
                jag lite rädd....för om vi har sådana på
                hemvården som inte kan hålla reda på
                vad som är mitt och ditt då är det riktigt
                otäckt.......det här var ju bara en kopp
                och jag klarar mig utan den....jag ställde
                in den i diskmaskinen när jag gick av mitt
                pass fredagen den 21 oktober och när jag
                gick på måndagen den 25 oktober var den
                borta........kaffet smakar inte så bra om
                nätterna längre.....och det är synd..........




               Men här ligger Lurvetussen som man kan
               lita på i alla väder..........goe Ludde....A.....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0