1:a Advent

                  GODMORGON.......

         Söndag och 1:a Advent och min andra
         jobbarnatt är gjord, det var halt, snöigt
         och blåsigt i natt, och det är samma väder
         som jag vaknar till i dag.......Jag har jobbat
         med ssk Eva och det har gått bra, vi fick det
         lite stressigt på morgonkvisten, då det som i
         natt, händer oväntade saker, men det är sådant
         som vi vet om att det kan hända......men när jag
         knallade hemåt klockan sju så hade Eva inte kommit
         in ännu,  i natt ska jag jobba med fina Tarja sedan
         har jag gjort min långhelg......skönt.......



                  Dagens middagstips är fiskpinnar
                  med ärtor och remuladsås...gott
                  och till det en Insulinspruta, två
                  AsaCol och en ipren för i dag
                  värker det i en gammal kropp......

                  Nu blir det sängen med Kungen
                  sedan dusch och kvällsmat innan
                  mina sista 10 jobbartimmar....A...          
                                 

Kommentarer
Postat av: Madde

Livet på en pinne;)

Kram vännen<3333

2010-11-29 @ 09:42:22
URL: http://qwarforth.blogg.se/
Postat av: ANITA

Haha....ungefär så.........Kram.....

2010-11-29 @ 15:05:44
URL: http://lekebergsbo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0