TRÖTT



                       Ha ha den tyckte jag var bra.......
                       Ja jag vet att jag har lite sjuk
                       humor.....men nu är jag så as
                       trött, att det är någon som dansar
                       framför ögonen på mig....kan det
                       vara John Blund möjligtvis..........

                       Ja nu vet ni varför jag är rätt rynk-
                       fri..........God natt säger jag för nu
                       ska det sovas sju kvart i timmen

                       Kram Anita........Och du Madde vi
                       hade det mysigt på vår natt runda
                          

Kommentarer
Postat av: Madde

Ja du Anita...det var så mysigt så.

Jag älskar att fara ut i natten med dig;)

Sov gott och kram

Madde

2010-05-06 @ 08:38:18
URL: http://trolldom.blogg.se/
Postat av: ANITA

Hej Madde....Jag tycker att det är roligt när du följer med, men det är ju lika roligt att gå upp till er frampå nattkrökaen och bubbla lite..skit...

vi får ta en riktig långfika någon natt....Kram Anita....

2010-05-06 @ 14:01:43
URL: http://lekebergsbo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0