TRIMMNING



             Nu har jag beställt tid för Ludde
             så att han ska bli friserad och fin
             innan semestern.......
  
             Så är det detta dilemma med mat
             varje dag....i dag var jag sugen på
             kokt falukorv och pepparrotsås, men
             jag hade ingen falukorv i frysen så det
             blir i stället kokt torsk med äggsås.......
             ja det går nog lika bra det..............

             Vi har tagit ur kaminen ur tunnan, för 
             Lars tycker det tar alldeles för lång tid
             att elda upp på vintern, så vi ska åka till
             Karlskoga och titta på en ny, för de gör
             badtunnor där och man kunde även få
             köpa kaminer där, och den skulle visst
             bara ta tre timmar för att få vattnet bad-
             bart, den gamla tog ju en hel dag för att
             värma upp vattnet...........Nej nu är det
             dags att gå och skala lite potatis till middagen

             Ha det bra ........Kram Anita............

Kommentarer
Postat av: Madde

Det där blir ju kanon inför kommande vinterns badtunne-bad.Har du kvar badmössan ifall jag skulle komma över på ett dopp;)

Kram Madde

2010-05-11 @ 07:53:06
URL: http://trolldom.blogg.se/
Postat av: ANITA

Du kan nog komma och bada i tunnan 100 gånger för så många badmössor har jag, så du är så välkommen på

ett eller flera dopp i vinter....Kram Anita.....

2010-05-11 @ 08:03:10
URL: http://lekebergsbo.blogg.se/
Postat av: Madde

Man tackar sååååå mycket!

2010-05-12 @ 07:48:41
URL: http://trolldom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0