TRÄDGÅRDSARBETE



               Jo det var ju så att jag hade bestämt
               att gå ut och göra trädgårdsarbete i
               dag, men innan jag satte igång gick 
               jag till påstlådan......och där låg en ny
               matmagasin tidning och fyra triss-
               lotter som jag får varje månad, ni
               må tro att det var en väldig överläg-
               gning med mig själv, skulle jag börja
               bläddra lite i tidningen och skrapa lotter
               eller skulle jag ut till ogräset.........jo
               ogräset vann.....jag är fortfarande för-
               vånad....haha.......

              Sedan kom Goe Gubben hem vid 1/2 3
              så han körde igång att tvätta verandan
              med högtryckstvätten, vi höll på med lite
              smått och gott då jag hörde att det började
              mullra lite, så jag i tunnan snabbt som ögat
              och svalkade av mig, för att nu inom några
              minuter intaga sängläge med nya tidningen

             Ha en bra Fredagkväll..........Kram Anita......
             (en vinst blev det på lotterna)..........

Kommentarer
Postat av: Madde

Mysigt....

2010-05-22 @ 18:02:13
URL: http://qwarforth.blogg.se/
Postat av: Anita

Hej Madde....Ja jag har haft det så mysigt så....Kram Anita........

2010-05-23 @ 00:12:05
URL: http://lekebergsbo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0