TISDAG 4/5



                            GODMORGON........

              Segare dag har jag inte varit med om
              på länge.......Det känns på något vis
              som om jag skulle vilja byta batterier
              för i dag går jag på ett väldigt lågt varv
              
              Tankeverksamheten är lika med noll
              Jag skulle kunna gå in i en godisaffär
              för att handla godis och komma ut 
              en tom påse.......seg seg segast....
    
              Men det är sådant men får leva med
              när sömnen varit för lite efter tre jobbar-
              nätter......Men jag kan tala om att jag är
              mjuk och len i skinnet efter gårdagens
              spa behandling....nu är det dags för
              potatisskalning, egentligen har jag ingen
              lust att laga "ragger" i dag, men jag miss-
              tänker att det blir ramaskri från flera håll
              om jag ställer in, så det är bara att ta tjuren
              vid horna och sätta igång........haha.......

              Nu kör vi..........Kram Anita......... 

             

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0