TISDAG 25/5

                       Godmorgon..........

          Vilken tur att jag fick husbilssuget i
          går för idag hade det inte varit roligt
          + 6 grader har jag utanför mitt köks-
          fönster, och det är ingen höjdare att
          vara ute och åka husbil i ...............

          Jag har i allafall hunnit bakat mina
          muffins, och sedan har jag plockat
          lite, vi får se fram mot eftermiddagen
          om det blir några fönster putsade.....

          Ludde får hit en kompis i dag, ja kompis
          och kompis han har aldrig träffat honom
          så det ska bli spännande....det är också
          en valp men lite yngre än Ludde..........
          de får vara ute och leka om de nu kommer
          överens men det ska vi väl tro............

          Ni får ha en bra dag.......Kram Anita.........

Kommentarer
Postat av: Madde

Hej Anita!

Jag ville bara tala om att det är kul att kunna kommentera här igen.Igår gick det inte alls.Jag kom in på din blogg...men så fort jag tryckte för att kommentera så var det stopp.

Men nu är jag på banan igen.

Kram Madde

2010-05-26 @ 08:56:11
URL: http://qwarforth.blogg.se/
Postat av: ANITA

Hej Madde ....jag trodde du hade åkt utomlands på semester eller något....he he.....tur att det funkar nu....Kram Anita....

2010-05-26 @ 10:45:48
URL: http://lekebergsbo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0