TISDAG 18/5




                             GODMORGON........
    
                Grattis Erik på namnsdagen i dag........

                I dag är jag uppe med tuppen............
                fast jag har ingen tupp som väckte mig
                däremot en liten go Ludde som drog i väg
                med sovrumsmattan ut i hallen och det gick
                i en hiskelig fart, sedan började han att
                smaska på Hemmets Veckotidning, och då
                tänkte jag, att nu är det dags att kliva ur
                bingen och göra något nyttigt..ha ha, så nu
                sitter jag här...och Ludde han ligger så fint
                och sover på mina fötter......ja ja men nu
                är det ingen ide att krypa ner i goa sängen
                igen, utan i dag får det nog bli fönsterputsning
                
                I går var jag faktiskt en sväng till Marieberg,
                tänkte att jag skulle handla lite, jag fick ett
                presentkort på Kapp Ahl förra året utav
                pojkarna på Mors Dag, och nu skulle jag
                handla upp det tänkte jag, men först skulle
                jag in på IKEA en sväng...och det tar ju tid
                när det var klart så åkte jag vidare till Chili
                därefter blev det Blomsterlandet som fick
                ett besök.......sedan var jag så trött på affärer
                så jag åkte hem......så presentkortet på Kapp-
                Ahl finns fortfarande kvar, men det kanske fylls
                på det är ju snart Mors Dag igen.....ha ha.........

                Nu ska jag sätta på kaffet och ta lite frukost
                Ha det bra .............Kram Anita............

Kommentarer
Postat av: Madde

Tuppen Manne eller hunden Ludde...det spelar ingen roll.Upp kommer man alltid när dom är i farten..hi hi.

Kram Madde

2010-05-19 @ 08:08:58
URL: http://qwarforth.blogg.se/
Postat av: ANITA

Ja du har så rätt...upp kommer man alltid....

Kram Anita......

2010-05-19 @ 15:37:06
URL: http://lekebergsbo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0